آمار مطالب

کل مطالب : 103
کل نظرات : 166

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 8
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 285
بازدید سال : 668
بازدید کلی : 51235

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دوستانه و آدرس d1380.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 285
بازدید کل : 51235
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 166
تعداد آنلاین : 1

كد ماوس

نویسنده : بی کس
تاریخ : دو شنبه 12 خرداد 1393
نظرات

تنها شادی دلم این است که کسی نمی داند چقد غم دارم..........

 

 

 

خنده بر لب میزمنم تا کس نداند راز من ورنه این دنیا

 

 که ما دیدیم خندیدن نداشت.......

 

 

چه جمله ی غریبی است فراموشت میکنم

وقتی تا اخر عمرت با یاد او زندگی میکنی...

 

 

دلم بهانه ای می خواهد برای ادمه زندگی......

مپل یک بوسه عاشقانه که یادم بیاورد هنوز زنده ام....

 

 

راه میروم و شهر زیر پاهایم تمام می شود

تو..................

هیچ کجا نیستی..............

 

 

چه حرف بی ربطیست که مرد گریه نمی کند

گاهی اونقد بغض داری که فقط باید مرد باشی تا بتونی گریه کنی.............

 

 

 

من تکرار نمی شوم....

ولی.....

یک روز میرسد که ....

یک ملافه سفید پایان میدهد به من

به شیطنت هایم....

به بازیگوشی هایم ....

به خنده های بلندم....

روزی که همه با دیدن عکسم بغض می کنند....

و می گویند...

دیوانه دلمان برای شوخی هایت تنگ شده...گریه

 

 

ادمک اخر دنیاست بخند

ادمک مرگ همین جاست بخند

دست خطی که توراعاشق کرد شوخی کاغذی ماست بخند

ادمک خر نشوی گریه کنی کل دنیا سراب است بخند

ان خدایی که بزرگش خوانی به خدا مثل تو تنهاست بخند

 

 

 

 

 



تعداد بازدید از این مطلب: 681
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

[Comment_Gavator]
zahra در تاریخ : 1393/3/12/1 - - گفته است :
[Comment_Content]


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود